Rabu, Oktober 07, 2009

Jalan2 Cuci Mata DiBilik Pameran HQ Vantage PJ

www.tips-fb.com











Siapa kawan2 yg pernah pergi kesini....aritu dah lama gak dah,pergi jenjalan dgn kakak kesini cuci mata sambil cuci poket sikit...mmg mengasyikkan sgh bila dh sampai kesini sbb mcm dlm rumah...kakak akak yg byk memborong sbb dia minat dgn benda mcmni...akak beli yg berkenan je,lagi pun kdg2 tu main hentam je beli,sampai rumah tak tau nak simpan kat mana..tempat pun terhad.Sebenarnya kat sini tak bolih ambil gambar,tp bila kakak akak lah layan dgn satu salesgirl dan Tokeh nya sekali berborak sakan pasal barang2 disini,terus tokeh tu beri ambil gambar...apa lagi akak pun keluarkan lah kamera dan snap sesuka hati...itu pun byk tak sempat nk snap kat tempat pameran pinggan mangkuk yg dlm almari kaca dan bilik tidur.Disini ada ruang tamu,ruang dapur,ruang bersantai,ruang tempat makan,bilik tidur siap dgn bilik mandi sekali yg dah dihias cantik seperti dlm rumah dan tempat jualan barang2...byk sgh pinggan mangkuk...masa pergi tu baru lepas sale...silap hari lah plk dtg,tapi dpt jugak beli dgn harga murah sikit.Dibahagian bilik blkg plk ada jualan pinggan mangkuk yg reject sikit...tp tak berapa perasan sgt kerosakannya,yg tu mmg dijual murah juga.Layan jelah brg2 kegilaan org pompuan ni ye...kalau cik abe sesiapa pergi sama ni mesti boring gila ajak balik cepat..kalau nk pergi mcmni jgn pelawa cik abe sekali tau...hehehe...


kepada sesiapa yg bertanya & berminat alamat tempat ni ye...


RUANG PAMERAN UTAMA
LOT 21,Jalan 223,sek 51A,
46100 Petaling Jaya,
Selangor,Darul Ehsan.

Tel: 603-7954 6688

Waktu Operasi:
Isnin - Jumaat : 9.00 pg - 6.00 ptg
Sabtu :10.00 pg - 5.00 ptg
Share |

5 ulasan:

Fiza Nordin berkata...

salam k zai...sebenarnya k zai ni dok mane?vantage pj ni xle jauh sgt dari rumah saye...nak jugakla jumpe gather2 ngan akak klu ade kesempatan...

pst,dekat je tp singgahnye tak pernah ke vantage ni kak...segan!kakaka

ain berkata...

cantiknya showroom tu!!!

mamasya berkata...

salam k.Zai..

Cantiknya showroom vantage..macam di rumah.last week ada tengok dlm Nona kut..Eric tunjukkan showroom vantage di Langkawi dan Kel.

geraugebang berkata...

Cantik ek.Tapi kak gerau idak le mampu belinya. Kabinet dapur pun nak runtuh da.

lin berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網