Jumaat, Julai 30, 2010

Kek Tiramisu dan Kek Pelangi

www.tips-fb.com
Ni lah aktiviti minggu ni...untuk menyiapkan tempahan dr kawan2 dan kawan ofis...utk wat semua ni kena lah berkorban sikit...korban ape tu?...korban cuti lah...sib baik cuti masih berbaki lagi...tempahan taklah banyak mane pun...sekadar kawan2 minta tolong buat kan...dah lama tak mendeko...mcm rasa kerastangan plk...

Kek Tiramisu...

Kek Tiramisu

Kek Pelangi untuk acara cukur jambul...wat utk minum2 selepas marhaban..
Share |

4 ulasan:

pearl apple berkata...

sedapnya...nak jugak..

Ayu berkata...

cantiknya kak!!..kek tuu..
macam beli kat hotel, deconya tu!!..tabik spring untuk akak!!..

ilhamdapur berkata...

ooo..kak krje ke..kita ingat duk umah je...kita tabik spring la klu kwn2 yg krje tpi smpat msk mcm2..kita pun msk skli shri je..tu pun simple2 aje...kdang2 tu xmsk langsung...cntik kak deko kak tu..memang bleh ambil tmphan dah..a ah kak..bju raya anak2..hb..smua dah bli mgu lepas kat jusco je...esk nk ke ikea plak..jom kak jmpa kat sna..hehe..

de' Rimbun Emas berkata...

salam kak...ada resipi tak utk kek pelangi tu? if bole bg resipi akak bole update kt blog akak or email kt sy ker?
rimbunemas@gmail.com
amat berbesar hati.tq