Khamis, November 25, 2010

Bercuti Di Ilham Resort P.D

www.tips-fb.com
Salam...pekabo... semasa cuti deepavali haritu akak gi cuti2 mesia bersama keluarga kesini...tak jauh pun...mandi manda dan berbbq ditepian pantai...hilang kan tension...semua makanan utk bbq disediakan olih pehak Resort ni dan tak perlu bawak apa2 cuma lenggang kangkung je...cuma pilih je pekej yg dikehendaki...lama gak dah kan baru sempat nak n3 sbb lappy kt umah ni cuti sakit masuk ward plk...baru hari ni blh guna...layan je lah gambor2 ni ye...

Pintu utama menuju ke lobby

Anak dara posing kat lobby yg ada replika pesta cahaya pd waktu malam

D'Serambi Coffe house

Amik gambar dr coffe house

Apartment

swimming pool

Semasa waktu senja...dr atas apartment mengadap kelaut

Bercanda ditepian pantai



Kanak2 riang sedang berendam




Dikawasan bbq

Masing2 tgh memanggang ayam,daging dan ikan

mane pergi orang2 ni...


Share |

5 ulasan:

♥LOVE2COOK♥ berkata...

Hi KakZai...wah bercuti Kak Ilham Resort ye! It's one of our fav accomodation kat PD...selalu visit. Actually Love born in PD ..heheh ;)

Tapi lately beach dia cam dah kotor sikit. Dulu biru je...:(

Last kita gi sana during Puasa month this year. Uish, teruja join sekali buka puasa. Makanan dia, just superb!!!

Wish U had a great holidays! :D

Jasmeen Home Delight berkata...

Salam kak..
bape rate dia ni kak??
ni ngah carik2 tmpt nak rehatkan badan nih..huhuhu

Aida berkata...

ok laa coti2 mesia gituuu...
Cantik jugak tempat dier. Yg tau sekang, pantai dier tak baper nak bersih dah tak?

nOOrsha berkata...

salam kzai..dtg pd x inform yer, klo x leh jumpe...ilham resort ni tempat kejer saye dulu kak...:)

Sueozana berkata...

Salam Kzai...
Smoga dirahmati Allah slalu..

Lame gak kak sue x mai sini..blog makin mantop! T8 care..