Isnin, Januari 04, 2010

Marble Cheese Brownies

www.tips-fb.com
Ni kes nak perabihkan cheese...takut gak expired dah thn baru...mula2 bakar masa pertama,nmpk cheese mcm tak masak sgt...bakar semula...last nasib baik tak rentung...dah hampir2 dah...tapi sedap yg agak garing ni..anak kata yg kat atas ni rasa mcm biskut...sedaplah pd tekak dia tu agaknya...dulu pun pernah buat sekali...lagi rentung..bila cheese masih putih lagi,mcm lembik je cheese nya..takleh nak agaklah bakar cheese yg ada kat atas ni...





Share |

10 ulasan:

Watierman berkata...

hrmmmm yummy!

LOVE2COOK berkata...

Yummmyyyyy! Love want a piece pls! ;)

ain berkata...

nak jugakkkk!!!!

emilia berkata...

dtg bwk tappuwear beso..nk tapau marble cheese ni leh..sedapnyer nmpk

burcunokta berkata...

muhteşemmm görünüyor. selamlar.

blogresipi.com berkata...

Lama tak makan cheese brownie nie kak Zai... cedappp tuh... bunge orkid tu pun cantik la kak... suke warna dia tuh :)

Jasmeen berkata...

wahhh...tukaq langsir baru thn ni yer...lawo ooo....

re : tq kakzai for yr concern & advice..dah masuk asar nih..mcm2 hinggap....heheheh

Fiza Nordin berkata...

eee cedapnye...sah sedap ni...

mamawana berkata...

mesti sedp sokmo nih

lin berkata...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情