Sabtu, April 30, 2011

Tempahan Minggu ini....

www.tips-fb.com


Salam semua...lama nya rasa tak berupdate dapur ni...hehehe...tuan umah kebizian...mcm2 nak disettle kan....cuci mata dulu dengan tempahan dr ipar duai sempena pertunangan sidara ni di Kuantan pd 1 may ni...minggu ni cuti bersambung kan...sang dara inginkan serba serbi pink hingga ke khemah pun kalor pink gak.... dah tentu bilik pun pink gak kan...janji ongkos nya ada...minggu sebelum selesaikan semua ni...mmg kebizian lah jawab nya...kdg2 tidur malam pun teringat2 benda2 yg nak dibuat...

Cupcakes fondant utk hantaran....thema garden flower...


Red Velvet Cake utk makan-makan

Buttercream Cupcakes utk tetamu



Cheese tart utk makan2


Share |

10 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

wau!! seriuss cantekk.. i like..

arryani berkata...

red velvet tu mcm sdp sgt... ;D

azi berkata...

Salam kak ..
Akak...cantiknya kek yang akak buat...saya suka kak...anak saya yg. tengok ni pun teringin..kalau dekat sah2 saya pegi tempah ni....sedapnyeee...chess tart yang akak buat pun nampak sedappp...bertuah saudara akak ada orang yang pandai buat kek ....saya suka sebab apa yang akak masak mesti nampak sedap dan cantik.

KakAsma berkata...

kak Zai,
teruja sungguh tengok cc,tart kek yang akak buat cantikkkkkk....bestnyer kalau berjiran ngan akak.mesti dapat merasa airtangan akak..kita tak pandai buat cam akak..cuma pandai buat coklat ajer..hihihi tupun main main ajer...sama laaa kaka bizi manjang kita niekan

Wattie berkata...

Salam Kzai,
Meriahnya tempahan....... semuanya cantik cantik belaka

HomeKreation berkata...

Salam KZai,
Kebizian... takpa lebih baik dari dok temenung kan....hehehe. Cantik2 semua hasil tangan KZai.

nOOrsha berkata...

salam kak..memang akak amik order yer..cantek2 nyee..kretip sunhgguh..klo sy yg wat ntah jd ape..hehe

kzai berkata...

Kzai> de-Anza Wanda:
tima kasih..

Kzai> arryani:
mmg sedap..cubalah resepi ada dilink

Kzai> Azi:
w'salam..kdg2 tu kalau dh minat mmg suka buat..hilang penat bila tgk hasilnya.

Kzai> Asmah:
w'salam...meh le pindah sebelah umah akak..hehehe..

Wattie
Tima kasih...dh lama ipar wat order ni...secara xlangsung leh asah bakat terpendam..

kzai> HomeKreation:
w'salam Along...mmg pun ..xleh nk dok termenong je..nnt jd binggung..

Kzai> nOOrsha:
w'salam...semua org ada bakat..cuma x diasah je..Noorsha lg berbakat dr akak...gmbr menu semua cantik2 belaka...nnt nk berguru dgn NOOrsha plk..boleh?...hehehe

wildorchid berkata...

bestnyerrr...laparrrr..

wildorchid berkata...

cup cake tu...cantik sangat...nanti sayang nak makan lo...