Selasa, September 06, 2011

Juadah Ringkas Hari Raya ke 4

www.tips-fb.com
Assalamualaikum...Selamat Hari Raya...lama nya akak tak bersiaran...pertengahan puasa kebizian melanda membuat cookies untuk ipar duai dan kenalan...sendiri punya cookies pun ala kadar je...pastu kemalasan pulak bertandang...biasalah lepas2 raya ni..memang tebal lemak kemalasan dalam badan...nak angkat senapang pun malas...cuma dapat intai dapur kawan2 sekejap je..tak sempat nak tinggal jejak...bila kelapangan nanti akak singgah ye.Gambar ni je yang sempat disnap...menu utama dipagi raya langsung tak sempat nk snap...banyak juga gambar2 menu tak sempat diambil dan kadang2 terlupa plk bila tetamu dah sampai. Layan je lah menu yang serba ringkas semasa kedatangan tetamu yang mengejut ni...ini je stok yang ada dalam petiais pada masa ni...

Puding coklat koktail

Puding Buah peach(peach didalam puding)

Nasi impit & kuah kacang

Share |

8 ulasan:

fuzidss berkata...

Salam...salam lebaran buat kak Zai...sangat terliur melihat hidangan tersebtu

Rabiatun Adawyah berkata...

assalamualaikum kak Zai..wahhh meriahnya meja dining akak..Selamat hari raya yer kak..maaf zahir dan batin

Paty's Kitchen - Cook with passion. berkata...

Kalau tahu akak singgah, meleleh air liur tenguk kuah mee tu. SELAMAT HARI RAY KZAI MAAF ZAHIR BATIN YA

azi berkata...

Salam Kak Zai..
Selamat Hari Raya kak.
Nampak sedap sangatttt semua hidangan kat atas meja tu akak...tambah2 mee tu...eeee..sedapnyer..

IXORAROXI berkata...

Salam aidilfitri buat Kzai sekeluarga
beruntung kita tinggal di bumi Malaysia, murahnya rezeki, macam2 juadah boleh dinikmati

Gee® berkata...

Selamat Hr Raya buat Zai & family... sedapnya puding

Amalblogbiz berkata...

Raya ni tukar lansir baru nampak... ceria... menupun sedap2... bila la nak jdi tetamu zai ni...

Juwita Jamaludin berkata...

salam kak.. sedap2 nya menu yang terhidang seronoknya kalau dapat bertandang macam ni..:)