Khamis, Disember 29, 2011

Italian Rainbow Cake for Celebration

www.tips-fb.com
Rainbow Cake order dari Haslinda untuk celebration dari Setapak Jaya..Thanks Haslinda

Cake - Italian Rainbow Cake
Cake Size - 9" Round
Deco - Sugar paste flower


Keratan rentas dalam kek

Share |

10 ulasan:

Amie berkata...

masya-Allah.... cantiknya! bakat Kak Zai memang kurniaan Allah untuk insan terpilih seperti Kak Zai!

kzai berkata...

Kzai>> Amie..
terima kasih lah...kita ni semua ada bakat tersendiri..tp kena rajin praktik kan je..insyaalah hasil nya akak jd terbaik jugak..

che mid berkata...

Tertarik pada komen balas kzai pada Amie.. ada motivasi gitu..

Liza berkata...

salam kzai...cantik deko kek tu, suka liza tgk...

Naz / Nadz COSK berkata...

Kak Zaiiiiiii... Cantiknyaaaaa.... Kemasssssss sangat hasil tangan akak... Tak jemu mata ni memandang....

Mamasya berkata...

Slmt thn baru k.Zai.moga 2012 k.Zai sekeluarga lebih murah rezki dan sejahtera. hasil deko k.Zai makin mengancam dr hari ke hari....makin cantik menawan...

blogresipi.com berkata...

Salam Kak Zai,
terpegun saya lihat kek akak ni. Sangat cantik dan kemas deconya. :)

Saya nak ucapkan juga selamat tahun baru kak zai dan keluarga. Semoga tahun baru membawa rahmat dan keberkatan buat kita semua insyaAllah.

Ijan

Nuridah berkata...

Assalamualaikum Kak Zai,

mmg terpegun kak bila lihat kek yang akak hasilkan ini...kemas...lapisan nya pun cantik...dh setanding kak dengan kek yg dihasilkan oleh kawan2 blogger yg lain....tengok Ijan pun terpegun....tahniah kak...teruskan dgn hasil kerja yg baik...nur tumpang cuci mata aja nie...heheh.

anymz berkata...

cantiknya hasil air tangan kzai..saya pun buat kek rainbow juga ni..tapi senget benget betul kejadiannya..huhu

Tupperware Lover berkata...

Perghhhh... Kagun betul dgn rainbow cake ni... Sayang nak makan... Superb!