Selasa, September 22, 2009

KAD RAYA UNTUK SEMUA SAHABAT CYBER

www.tips-fb.com
Kad Raya ni ditujukan ikhlas untuk semua sahabat cyber dan follower yg sudi singgah disini tak kira dimana jua berada...sudilah kiranya mengambil kad ni untuk digantung dirumah masing2 ye...pilihlah yg mana berkenan atau kedua2nya sekali...jangan malu2 dan segan,sbb akak pun tak malu mengambil dr rumah sahabat semua dan gantung disini tanda ingatan ikhlas semoga siratulrahim kita berpanjangan dan disini akak mengambil kesempatan meminta maaf jika ada kata2 bertulis yg menyinggung perasaan diatas gurauan sehari2 dialam maya ini dan selamat menyambut hari raya yg bakal tiba tak lama lagi dan berhati2 memandu semasa perjalanan balik kekampung masing2 semoga kita dapat bersua kembali dialam maya ini...



UNTUK ENTRY TERBARU SILA SCROLL KEBAWAH

V

V

V

V

Share |

9 ulasan:

ain berkata...

yeahhh...dpt kad raya lagiii!!! tq kakkk!!!

cikmanggis berkata...

selamat hari raya kzai..semoga sihat sihat selalu

isha berkata...

selamat hri raya kak...ctik kad raya nii iza amik eiii....tima kasih

ima berkata...

dari PG pegi KL naik kereta
kita datang nak ambik kat raya...

terima kasih daun keladi
kalau ada biskut raya lebih2 tu bagilah sekali...hihihi

Fiza Nordin berkata...

k zai cayang...kite amik kad yek...akak dah amik kad kite?sile2kan ye klu belum amik...

cikwan berkata...

kak zai,selamat hari raya...ambik kad yer..

Watierman berkata...

Salam Zai..akak ambik Kad ni!!!

Ummi berkata...

Salam Aidilfitri buat K.Zai n fmly, semoga dilimpahi rahmat sempena lebaran yang mendatang...Ummi susun sepuluh jari memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa, terusik rasa sepanjang bertegur sapa di alam maya ni..Raya kat mana nnt k.Zai?

bintangku berkata...

Salam Lebaran Kak zai dan keluarga..
klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa, tak sempurna.. dan diharap kak zai sekeluarga menikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

Minalaidilwalfaizin.. :)