Selasa, Oktober 13, 2009

Berkampung Di Restoran Seri Melayu

www.tips-fb.com
Pada waktu lunch isnin lps maka sampailah rombongan cik kiah dan kuncu2 kesini... ni kira beraya dlm suasana dikampung lah ni...pada yg takde kampung ni rasa meriah betul dapat lagi makan dgn hidangan ala2 kampung ni...mcm berada dikampung sendiri...ni adalah tajaan dr pembekal syarikat...kira2 belanja pelanggan lah ni utk lunch merangkap beraya sekali...mula2 mcm2 cadangan nak gi kat mana utk lunch...geli hati betul...ada yg cadang nak gi Saloma Bistro,Restoran berputar KL Tower,Restoran Intai2,Bora Ombak,Kelab Darul Ehsan(KDE) dan mcm2...lelaki dan pompuan berlumba mcm2 bagi cadangan...tapi pembekal ni beselera nak gi makan diRestoran Korea plk....semua org tak layan...last sampai jodoh gi makan kesini je bersebelahan dgn Kompleks Kraf(Karyaneka) Jalan Conlay...kalau ada rezeki lain kali kita gi plk kat tempat yg dicadangkan tu yer...kalau takde jodoh makan kat kantin jelah yer....nasib badan...

Stall makanan & sup

Hidangan lauk pauk

Hidangan pencuci mulut kuih muih & kek


Hidangan ulam2an kampung & sambal belacan







Nasi beriani didlm rangka perut kambing

Stall ABC dan cendul

Pandangan tempat makan atas dan bawah

Stall makanan

Prince Hotel & Residence bersebelahan dgn RSM

Hiasan disudut dalam Restoran

Bangsal tempat mengacau dodol dan membakar lemang

Pandangan dr sudut tepi

Pandangan dr hadapan pintu masuk

Beca untuk bersantai

Share |

2 ulasan:

ain berkata...

cuci selera pun ye gakk!!!!

Topsy-Turvy Mum berkata...

bestt..cuci mata sambil meleleh..

balik m;sia teringin gak la nak singgah :)