Selasa, Disember 01, 2009

Mee Kari bebola Ikan

www.tips-fb.com
Malam ni dinner makan mee kari je...sesekali pekena mee pulak selain nasi...senang citer takyah pening2 nak pikir masak lauk...diluar pulak hujan dr petang tadi hingga kemalam tak henti2...apalagi bertambah2 lah plk pekena mee kari panas2 malam2 ni...macam biasa resipi ada disini,cuma tambah bebola ikan lebih sikit...jemput makan semua....
Share |

3 ulasan:

Sheila berkata...

salam aduh ni buat sy lapar balik ni mlm negok mee kari....g umak k.intan pun ade mee kari..x leh jd ni nak sekit

Nur berkata...

salam perkenalan dr nur semoga dapat dieratkan lagi perkenalan kita dan bertukar2 buah fikiran... sila dtg kerumah nur juga...

geraugebang berkata...

Sayur tu nampak fresh sangat.