Jumaat, Jun 25, 2010

Carrot Cake...Lagi...dan Lagi...

www.tips-fb.com
Ni memang kek feberet tuan umah...walau dah wat byk kali..tak pernah jemu...kalau diminta pilih diantara berbagai2 kek,memang ini lah pilihan dihati dan pilihan tekak...janganlah jemu nak tengok ye...walau pun nampak senang nk buat...tapi kalau tak kena resipi nya,mmg tak menjadi.. pernah baru ni cuba satu resipi yg baru..npk menarik sgh,bahan2 nya blh tahan gak byk...bila dh siap bancuh npk mcm cair je..bila dah masak..mmg mendukacitakan..sbb kek tu terlalu lembik dan berminyak..mungkin bahan2 tak setimpal dgn bahan cecair...nak makan pun rasa tak selera...jawab nya ke chek tong lah yg makan...tapi buat masa skrg ni akak mmg setia dgn satu resipi yg ni...resipi blh tgk disini ye...


Share |

3 ulasan:

jalilah_jy berkata...

salam

kzai saya pun buat kek ni hari ni..sempena anvsry kami..mmg memuaskan resepi ni..ilah amek resepi dr mat gebu..cuma dia guna 1/2 adunan..mmg sedap..

princess berkata...

salam kak, aduh tergoda sungguh...

Chik Mimi berkata...

kak zaiiiii nak telor ikan tu yg akak masak tau hihihi susah nak tembus chat box akak tu