Rabu, November 17, 2010

Hidangan Hari Raya Aidiladha

www.tips-fb.com
Selamat hari raya Aidiladha semua...mesti ramai yg sambung cuti dan balik kampung beraya...ibu bapa ambil kesempatan gak sempena anak2 cuti sekolah yg bersambung kan...ni jelah menu akak pd hari raya aidiladha,menjamu selera bersama2 adik beradik dan ipar duai...seronok berkumpul beramai2 ni w/pun badan terasa letih...tapi hati rasa puas dpt berjumpa bersama2...menu nya nasi tomato,ayam masak merah Pak Long,kurma daging tomato,dalca sayuran berudang dan salad telor.Menu dessert plk akak buat triffle,kek puding karamel dan marble cheese brownies dan buah tembikai...resipi nanti dulu ye...jamu mata dulu dgn hidaangan ni..akak nak keluar jap...


Share |

8 ulasan:

izahdaut berkata...

waahh..banyak tu kzai..resepi semua semua ye kak..hahha

ijayuji berkata...

Salam kak zai!!!! Selamat hari raya Aidiladha buat akak sekeluarga juga!! Meriahnyerrrrr menu akak. Mmg akak rajin;) tp kn mmg betul sesekali berkumpul riuh rendah jerrr ulang segala penat! Rindunyerrrrrlah suasana mcm tu(´・_・`)

Mr Lonely berkata...

nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

hana berkata...

salam aidil adha wat kak.zai skluarga... sungguh menyelerakan menu2 kakzai...klu dekat dah assalamualaikummmmmmm.... hehehe

Yatie berkata...

Salam KZai,
Salam Aidiladha utk akak sekeluarga...wow meriah suasana raya akak....hidangan yg mabeles...rajinnya akak...

fara dean berkata...

salam kak zai..
amboii meriahnya!!
tak larat nak tgk..terliurr2 ni..
bnayknya dessert tu..waa puas mkn!

moklong berkata...

jom reramai terjah rmh kak zai... byk menu ug mgugat iman kat cni. hehehe...

Jasmeen Home Delight berkata...

slmt ari raya kakzai...
byknyerr menu raya ajiii...
sedap2 lak tuhhh..mana dpt energy tu kak!!