Ahad, November 20, 2011

Carrot Walnut Cake with Cream Cheese

www.tips-fb.com
Tempahan dr Dalia.... datang dr jauh ni..From Subang Bistari...Dalia sgh berpuas hati dgn rasa kek idaman nya ni...tak rugi dtg dr jauh kan...gabungan carrot ,walnut dan cream cheese...bertambah enak...kaya dengan cream cheese topping...so delicious!!!!thanks Dalia..nnt order lagi kek feberet ni ye..

Gabungan dlm kek : Carrot,Walnut dan Cream Cheese
Cake Size: 10"x10"
Berat : +-2 kg
Topping : Cream Cheese


Share |

18 ulasan:

Amie berkata...

memang nampak cantik....dah potong belum? minta sekeping ye...

nOOrsha berkata...

cantek menarik tertarik..mmg de bommm kek akak ni.pndai akak deco..klo sylah kompom kelaut..hihi

Chik Mimi berkata...

kak cantiknya sy pun berangan2 nak membuatnya :)

Yatie berkata...

mmng cantik2 kek2 yg akak hasilkan...kagum betullah...

D'Alia Gallery berkata...

kak, kek ni memang terbaek.. thanks ye.. lain kali nak order lagi...

kzai berkata...

kzai>> Amie..
Amie..xleh potong..kek ni D'Alia punya...hehehe..

kzai berkata...

>> nOOrsha
tq sha..sudah lama...sudah biasa...lama2 nnt lg de bommm dr akak..

kzai berkata...

>> Chik Mimi..
mmg terbaek..wat lah cepat..

kzai berkata...

>> Yatie..
Thanks yatie..yatie pun ape kurang nya..

kzai berkata...

>> Dalia..
thank dalia..jgn serek order lg ye..hehehe..

Juwita Jamaludin berkata...

salam kak.. bestnya orang order kek.. tentu sedap ni.. kalau dekat leh gak merasa..:)

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum kzai...
cantiknyaaa kek tu akak... mmg menarik.. suka diana tgk..

Ayu berkata...

Assalam kzai, waduh cantik betul kek akak ni..memang halus betul kerja tangan akak lah..

che mid berkata...

kat dapur che mid pun ada lagi carrot walnut cake.. tapi tentu dalia punya lagi syedap nyum nyum..

dZana berkata...

huishhh.. tak tahan tgok tooping cheesenya tu.. cantik n sedapp..

Ezadlieza berkata...

salam k.zai...dah lama lieza teringin nak buat kek lobak..tp belum tercapai lg hajat nih...tgk carrot cake akak ni dah mcm2 versi..bestnya....

Nieza berkata...

kak zai kalau bab deco kek ni memang cun abis...terbaikla kak...teringin lak nk rasa kek yg akak buat...hehe

openid berkata...

Wah cantiknye dec. saya suka sangat kek ni kak. dah lama benar tak buat. cream cheese walnut hmmmm, mimpi la malam ni. haha
Ijan