Selasa, November 22, 2011

RVC for makan2 utk Tetamu

www.tips-fb.com


ASSALAMUALAIKUM...RVC ni akak buat atas permintaan tetamu yang nk dtg bertandang...mereka2 ni adalah kawan2 yang dah lama tak bersua...begitu rindu sekali pd mereka2 ni...yelah..masing2 sibuk dengan agenda tersendiri..bila sesekali berjumpa begitu gamat sekali...selain RVC ni akak sediakan juga menu minum petang yg tak sempat dirakam...resepi blh intai disini...





Share |

21 ulasan:

Amie berkata...

kita pun tamu Kzai juga ni...dapatlah bahagian sepotong ye kak... he heheh

Ummi berkata...

Assalam kak Zai, apa khabar, hari2 duk jeling kek2 yg kuar dr dapur k.Za ni, xdan nak komen....ni RVC mengancam sungguh... :))

Ida,Japan berkata...

nk sepotong gak....sedapnyer, nk buat cam malas la pulak.he..he

Chik Mimi berkata...

ala kak nak juga ,nak g KL la nak makan RVC akak ni mengancam sungguh

Mama Hanim berkata...

Sedap tu kak.. Lapar tgk time hujan cmni..huhu..

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

salam kak zai...
sedapnya kek tu kak zai... entah bila RVC ni nak singgah ke dapur saya agaknya.. dah lama virus tersebar tp mcm lom ada seru aje nak mencuba.. atau saya sebenarnya seriauuuuu dengan warna merah yg digunakan? hehehe... hmm.. one day nak try jugak insyaAllah..

nOOrsha berkata...

salam kak zai..sedapnye RV.. lame x watt... untungnye jd tetamu akak dpt mkn RV.. hehe..camni nak jd tetamu jugelah... hehehe..kompom seloyang sy bedal ni.. nmpak sedap :)

azi berkata...

Kak zai..
Apapun yang akak masak atau sediakan..mesti nampak menarik selera untuk menikmatinya..cantik betul kek tu..kalaulah saya salah seorang tetamu tu..alangkah syoknya...he..he..

maz berkata...

Salam dri baharin kakk...wadusss meriahnya RVC akak tu...kita pun dh lama xbuat...sbbnya xde pemkn..xde mrjuk kak..cma sepi sblum ni sbb msa xdan...pastu bila dh smpai bahrain...tlis la skit crita anak2...tpek la gmbar fmily...tpi bila duk sni asik msk je..trasa la plak nk buka blog...tu yg kita dh simpan blik pic2 fmily...niatnya nk buat private je..leh tepek mcm2 gmbar kan..heheee...mksih ye kak sdi jnguk kita lgi...ni pun xthu tahan brapa lama...

Mamasya berkata...

Aslmkum k.Zai

Bilalah ada kesempatan nak bertandang rumah k.Zai...nak rasa RCV k.Zai ni....asyik dok jamu mata tak puas...nampaknya kena godek sendiri dulu RCV...
re; tkasih atas doa k.Zai...mmg risau jugak keadaan skrg.tak sabar tunggu anak2 balik dr sek. harap tak berpanjangan.

Nieza berkata...

Assalam Kak Zai, terbang jauh ni nak jadi tetamu akak juga.....ada lagi tak RCV ni kak? hehe suka tgk kalau kek yg akak buat...kalau dpt rasa lagi ler suka:)

Ayu berkata...

Assalam kak zai, aduh bukan main cantik betul kek baldu merah ni!!..kita hari tu hari raya aidil adha buat sampai 3 buku kek ni..1 dapat order, 2 makan2..heheh break record buat kek sampai 6 buku in one day.. the other 3, kek gula hangus, blended orange kek & sicilian orange cake..lepas tu macam nak patah pinggan belakng ni..

dZana berkata...

kita tetamu yg baru sampai ni kzai.. ada lagi ke.. tak prnh saya buat kek ni.. huuu.. takut gagal la kzai..

nuwairani ismail berkata...

special betol tetamu kzai ni....ha...bagi alamat rumah akak plak...kite pon nak jadi tetamu akak lah..boleh makan macam2..

kakchik@ella berkata...

Asal dtg jer ... "Tergoda". Asal dtg jer .. "Tergoda". Camna tu Kak Zai? Hihihi.

hazila berkata...

Alamak kita tetamu yg akhir sampai... nampaknya kena cuci pinggan je lah ye..

LinRosly berkata...

Assalamualaikum K Zai. Apa Khabar?...Untuk Lin Tak Ada Ke K Zai? Hehehe...

Wana Yusuf berkata...

salam kzai.... mengancam sungguh rvc tu... wat kita kat sini menelan air liur!!!

openid berkata...

Salam Kak zai,
wah special sekali tu tetamunya sampai request utk rvc lagi. Kek akak ni memang le gebus sangat.
Ijan

IXORAROXI berkata...

MasyaAllah cantiknya, sedapnya nampak RVC Kzai buat ni

wana berkata...

nyum2 sdapnya tgk kek ni.... teliur rasa....