Khamis, Mac 03, 2011

Tempahan dr Kawan2 Seperjuangan....

www.tips-fb.com
Lama nya rasa tak berupdate n3 ni...sebenarnya banyak gak n3 yg akak tak sempat nak posting...sbb nya buat dah saat terakhir...kira nya masa kecederaan lah...tu yg tak sempat nak berposing2 dlm n3..siap je terus disambar bawa lari olih tuan nya...sebelum ni dah buat pavlova kali ke2 dan beberapa biji kek dan victoria sandwich kek..tapi tak menyempat nak masuk n3...tapi yg ni je sempat gak menembak...choc moist cake dan Victoria sandwich cake yg menjadi kek pojaan hati akak...Resepi choc moist kek bolih tgk disini dan Vivtoria sandwich cake bolih tgk disini ye...jom layan mata dulu....

Choc Moist Cake yg diorder olih Shida utk hubby tersayang nya...

Victoria Sandwich Cake yg diorder olih teman seperjuangan gak...siapa tuuu..hehehe...


Share |

4 ulasan:

Ummi berkata...

salam k.zai...waah kek cokelaaat..ada org punya ke tuh? Kalau xda, hantar ke Kuantan je la k.zai..hehe

intan morsalin berkata...

wow...dapnyer kek tu...nengok krim nyer pon dah slera..bla la sya leh mkn kek k.zai ni...

Mas berkata...

kak zhai..cantik la kek tu...
geramm mas tengok..

LinRosly berkata...

Assalamualaikum K Zai...

Bila nak buatkan utk Lin Kek Coklat tu...Hehehehe